גנץ נפגש עם ארדואן והודה על "הצלת חיי ישראלים ויהודים"

    שלמה ריזל No Comments on גנץ נפגש עם ארדואן והודה על "הצלת חיי ישראלים ויהודים"

    שר הביטחון הודה לנשיא טורקיה על הפעולות שעשו ועושות סוכנויות הביטחון הטורקיות למען הצלת חיי ישראלים ויהודים מהקהילה המקומית בטורקיה

    צילום: לשכת העיתונות הטורקית.
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון, בני גנץ שמבקר בטורקיה נפגש היום (חמישי) עם הנשיא הטורקי רג'יפ טאיפ ארדואן בארמונו באנקרה. בפתח הפגישה הודה שר הביטחון לנשיא טורקיה על הפעולות שעשו ועושות סוכנויות הביטחון הטורקיות למען הצלת חיי ישראלים ויהודים מהקהילה המקומית בטורקיה. "לפעילות הזו מול הטרור יש משמעות רבה ליכולת לחזק את שיתוף הפעולה ולחדש את יחסי הביטחון הרשמיים בין המדינות", אמר גנץ.

    בפגישה דנו השניים בשורה של סוגיות אסטרטגיות, ובמחויבות שתי המדינות לפעול למען יציבות, שגשוג וביטחון במזרח התיכון ובמזרח הים התיכון.

    מוקדם יותר, מסר שר הביטחון גנץ הצהרה משותפת עם שר ההגנה הטורקי חולוסי אקאר: "מודה לטורקיה על שיתוף הפעולה הביטחוני מציל החיים – הנחיתי את הדרגים המקצועיים במשרד הביטחון ליצור קשר עם עמיתיהם ולחזור בהדרגה לשגרת עבודה משותפת בהיבטי הביטחון".

    וידאו – ניקול לסקבי, משרד הביטחון, תמונה: אלעד מלכה.

    video
    play-sharp-fill

    הבוקר החל גנץ את ביקורו הרשמי בטורקיה. בפתח היום הניח שר הביטחון זר במוזליאום לזכרו של נשיאה הראשון של טורקיה מוסטפא כמאל אטאטורק. בהמשך, התקבל שר הביטחון במשרד ההגנה הטורקי בקבלת פנים רשמית, וקיים דיאלוג עם שר ההגנה.



    0 תגובות